Rólunk


Ez aSzeretem Magyarországot Klub blogja.

Állandó műsorunkat aRádió Cafén hallhatjátok.

Kapcsolat:
info@szeretemmagyarorszagot.hu

Bookmark and Share
Subscribe

Friss topikok

Az eddigi minimumok

Az eddigi minimumok

Linkblog

Közösség

Sólyom hibája és a magánosítás mikéntje

2009.09.07. 05:57 :: gg

Az augusztus 28-i műsor két vendége Schmidt Mária,a Terror Háza Múzeum főigazgatója és az indexes Gerényi Gábor voltak, a műsorvezetést pedig Kóczián Péter ezúttal Rangos Katalinnal osztotta meg.

Képes-e a baloldali gondolkodás felfogni a kultúra jelentőségét, vagy csak lélegeztetőgépekben, anyagi javak koordinátarendszerében tud mozogni? És meg lehet-e reformálni bonyolult rendszereket? A beszélgetés első részében erről volt szó.

A második menetet a köztársasági elnök kitiltása dominálta, itt Schmidt Mária markáns álláspontot fogalmazott meg. Szerinte Szlovákia nagyon fiatal állam, ami miatt nagyon nehezen tudná csak levetkőzni a megelőző korokból származó frusztrációit - ezt meg kell értenünk, és minden alkalommal hangsúlyozni kell, hogy Magyarország érdekelt egy erős és független Szlovákia létezésében. Sólyomnak ezeket a szempontokat is figyelembe kellett volna vennie a programszervezés során.

Az utolsó részben szóba került még Gyurcsány viselkedése, valamint a privatizáció és annak lehetséges megoldásai, illetve ezzel kapcsolatban a kilencven körül hangadó baloldali értelmiség attitűdje.

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szinkrontolmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr101365127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

This_is_Sparta (törölt) 2009.09.07. 09:28:41

Gratulálok kedves Mária!
Végre egy tiszta hang itthonról!

Jenyei 2009.09.07. 09:32:47

Istenem, ha egyszer ez a normális hang uralkodna el a jobboldali sajtóban a szlovák problémát illetően... ajánlom a magyar hírlap újságíróinak a figyelmébe a hölgy szavait.

ibanez 2009.09.07. 09:33:40

miközben magyarország egyáltalán nem érdekelt egy erős és független szlovákia létében.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.07. 09:42:14

Az miből vezetődik le, h Magyarország érdekelt egy erős szlovák államban?

Vagy ezt csak úgy mondjuk nekik álságosságból, hogy "örüljetek, h mondjuk, bazmeg" ??

Teddypompom 2009.09.07. 09:43:45

Bocsánatbocsánat.
Szlovákia nem érdekelt egy erős és független Magyarország létében.

ibanez 2009.09.07. 09:50:06

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: kv után, fogmosás közben jöttem rá h ez milyen jó kérdés: "Az miből vezetődik le, h Magyarország érdekelt egy erős szlovák államban?"

gondoljátok el ezt: "india érdekelt egy erős pakisztán létében". perverz.

Zozi79 2009.09.07. 09:52:04

Sőt, Magyarország inkább egy erős és független Sólyom László létezésében érdekelt.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 09:55:32

"Magyarország érdekelt egy erős és független Szlovákia létezésében"

Magyarország érdekelt egy erős és független Magyarország létezésében.

ast 2009.09.07. 09:57:37

Magyarország érdekelt egy erős és független Magyarország létezésében.

Ki az a schmidtmária?

Yeto 2009.09.07. 09:58:51

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Abból hogy akkor majd nem lehet választást nyerni Szlovákiában azzal, hogy magyarveszély van. Merthogy ez már nem Árpád és Szvatopluk kora, még ha meg is próbálják egyesek elhitetni hogy még mindig az, vagy ha az lenne akkor jobb lenne.

sanyisanyi 2009.09.07. 10:02:14

Minden ország politikusai azon dolgoznak, hogy saját országukat erősítsék. Egyedül Magyarországon fordulhat elő, hogy a politikusok egyfolytában azon dolgoznak, hogy saját hazájukat gyengítsék, a többi országot pedig erősítsék.

Nálunk szerencsésebb nyugati országokban az ilyeneket szimplán hazaárulónak hívják!!

na__most__akkor 2009.09.07. 10:03:49

1. "ez a normális hang" Jenyeikém, ez neked normális?
noooÓÓÓrmááális?
"tiszta hang" (c) Bésanyi
noooÓÓÓrmááális?

2. Inkább azt mondanám, hogy
"magyarország egyáltalán nem érdekelt egy szlovákia létében" hehehe

3. Kit érdekel MA Gyurcsány?

4. Ennyire nagy szarban van az ellenzék?
Annyira azt kell mondani, hogy "amit a jelenlegi vezetés csinál, az úgy rossz ahogy van", hogy még Sólyom Lászlót is hülyézni kell - mit mondjak, szánalmas.

Sólyom tényleg mondott meg tett már olyat, amit kár volt, (meg aztán bárki a helyében hibázhatott volna) de ez speciel nem az a kategória volt.

fügelekvár 2009.09.07. 10:07:10

"Magyarország érdekelt egy erős és független Szlovákia létezésében"
-Magyarország érdekelt egy erős és független Románia létezésében
-Magyarország érdekelt egy erős és független Szerbia létezésében
-Magyarország érdekelt egy erős és független Ukrajna létezésében
->Magyarország érdekelt egy gyege és függő Magyarország létezésében
Pontosan ez a fajta kádárista gondolkozás az ami ide juttatta Magyarországot, ahol most vagyunk.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2009.09.07. 10:07:20

Kíváncsi leszek rá, ugyanez lesz-e a véleménye S.M.-nak, ha jövőre a Fidesz nyeri a választásokat.
..mert e klasszikussá váló mondatára most ötöst adok diplomácia tantárgyból.

Corry 2009.09.07. 10:12:42

Magyarország tényleg érdekelt egy erős és független Szlovákia létezésében. Egyenlőre Szlovákia erős és független, attól függetlenül, hogy mi érdekeltek vagyunk -e vagy sem. Lásd még nemzeti fizetőeszköz náluk és nálunk.
Egyébként az sose lenne baj, ha mi is olyan erősek lennénk és ők is, hogy egymás gazdaságát húznánk, de eddig már a politikusok nem látnak el egyik oldalon sem, többek között ezért örülök Schmidt Mária kijelentésének.

A Sólyom affért ugyan jócskán megkésve, de megelőzte egy aprócska mozzanat, amit itthon el szoktak felejteni: a három szlovák közjogi méltóság közös közleményben kérte Sólyom urat, hogy aznap ne menjen. Ezt teljesen figyelmen kivül hagyta a közt. elnök úr és jó szokása szerint neki is szaladt a falnak. Ez nem az első eset nála...

Art Mooney 2009.09.07. 10:13:26

igazi, szep gonczkingas gondolat, a szlovak bakancsnak illedelmesen odahajolo viselkedes, gratulalunk

next track: "soha tobbe nem akarok katonat latni"

na__most__akkor 2009.09.07. 10:14:57

"Magyarország érdekelt egy erős és független Magyarország létezésében."

Ezt kéne már felfogni végre.

Nem azt fújni állandóan, hogy "az a másik, aki néhány vagy több dolgot másképp lát, az nem is magyar". Ez még rosszabb, mint az "internacionalizmus", amit az elvtársak fújtak olyan sok ideig.

Egy Magyarország, amit felosztanak tizenkilenc nem megyére, hanem tizenkilenc egymással ellenséges ideológiára, az nem hogy erős nem lesz, de Magyarország se.

-d(-_-)b- 2009.09.07. 10:20:39

Gratulálok, Schmidt asszony, a Stefánia út 22-24. alatt átveheti új útlevelét.

Forest (törölt) 2009.09.07. 10:29:23

"Szlovákia" még a szó is vicc.
17 évvel ezelőtt még nem is létezett. "Csehszlovákia" sem két nemzet állama volt, hanem jóval többé, de ketten már alkottak egy országnyi politikai és gazdasági erőt.
Amikor Németország újraegyesítése megtörtént, akkor kellett volna rettentő gyorsan európa elé vinni a felvidéki magyarság autonómia törekvéseit (vagy ne adj Isten, mint anno Sopron esetében népszavazást kezdeményezni a magyarok lakta területek hovatartozásáról)
Ebben az országban sohasem lesz igazán béke, ha nem tudják levetni azt a sértett büszkeséget, hogy kihasználván egy laza külpolitikai helyzetet "csináltak" egy országot más nemzetiségek kárára.
Annyira büszkék Pozsonyra, Kassára, vajon kik építették fel ezeket a városokat?
Szlovákia köszönettel tartozna, hogy a seggük alá toltunk egy komplett, kiépített infrastruktúrával, uthálózattal, koronázó várral, városokkal bíró területet.
Nem lenne más dolguk, mint békében beleülni a készbe, ehelyett folyamatosan, és minden diplomáciai szinten nagyon durván ingerelnek minket.
Európa meg röhög rajtunk.
Egyébként nem tudom ki számított másra?
Soha, semmit nem tudtunk elérni Európával szemben, érdemes végiggondolni az utóbbi 1000 év történelmét.
17 éves állam? Nevetséges. A kutyámnak nagyobb múltja van...

Bozdurgán 2009.09.07. 10:34:42

Nem nagyon értem, hogy miért kellene nekünk gesztusokat tennünk.
Kérjünk bocsánatot azért mert egy vesztes háború után még a velünk együtt vesztes hatalmak /ausztria/ is tőlünk választottak le színmagyar területeket? Csak csehszlovákiába került 3,5 M magyar.
Mi kérjünk elnézést azért mert 13M magyar került az országhatáron túlra?

Miért gondolja bárki, hogy a Magyar külpolitika valami óvodapedagógus, aki a járni tanuló identitászavaros hülyegyerek pistikeként viselkedő szlovákiát megerősíti?
A saját nermzete kárára?
Uramisten komolyan mondom nem hiszem el hogy ez beszéd tárgya lehet, nem hiszem el hogy miután kitépik a magyarság gyökereit, megalázzák a köztársasági elnökünket, még bárki gesztusokat akar tenni.

Nem gesztusokat kellene tenni, hanem folyamatosan követelni a határ revízióját etnikai alaponon, régen teljes jogú államopgárságot kellett volna adni a határon kívüli magyaroknak.Ha magyar államopgárként büntetnének bárkit a nyelvhasználatért egészen másként lehetne fellépni.

Az EU csak egy gazdasági közösség, nem kell vele foglalkozni amíg talicskával tolhatják ki a profitot mindkét országból nem érdekli őket ez a vita.

Haider megmutatta, hogy kb mennyire várhatunk közbelépést az EU-tól.
Észre kellene venni, hogy nincs nagytesó akihez szaladni lehet, hogy védjen meg, csak mi vagyunk, de a gesztusaink csak arra jók hogy felbátorítsunk minden olyan országot akik szintén a magyarok ellen képesek csak definiálni a saját identitásukat.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.07. 10:51:40

és a köv. lépésben magát jelöli Sólyom helyébe, mint anno Lévaikatinka? :D

NekemSeKönnyü 2009.09.07. 10:53:59

@sanyisanyi: Ebben a beszélgetésben hol volt Magyarország gyengítése???

Slotákia 2009.09.07. 11:08:51

"minden alkalommal hangsúlyozni kell, hogy Magyarország érdekelt egy erős és független Szlovákia létezésében."

Schmidt Máriának végérvényesen elgurult a gyógyszere
- Hogy a szlovák imperialista világbirodalom röhögjön a markába?? Egy frászt!!
Ezek sosem fognak leállni a magyargyűlölettel. Az egész kóceráj Slotákiát meg kell szüntetni.

devadel 2009.09.07. 11:10:00

szlováki az európai unió tagja hasonlóan magyarországhoz. tehát szlovákia a szövetségesünk. ha erős szövetségeseink vannak, az jó. tehát magyarország érdekelt egy erős szlovákia létezésében.

felnőtt értelmes emberek számára ez ilyen egyszerű.

trollok, majmok számára:
ha focizni mész, és nyerni akarsz, jó-e neked, ha a balhátvéd jóljáccik? akkor is jó-e, ha egyébként személy szerint utálod a balhátvédet?

na, érted már teis?

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:16:11

@devadel:
Te olyan okos vagy ! Köszi. Amúgy szótagolnád is?

orient 2009.09.07. 11:18:27

A Sólyom Laci a valaha volt legrosszabb köztársasági elnök. 0 empátia, arrogáns, pökhendi és mindig neki van igaza mindenben, alázat teljes hiánya. Ugyan akkora szerepe van a rossz viszonyban mint a Fico-Slota párosnak, semmivel sem jobb vagy okosabb náluk.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:20:48

@orient: Talán a szlovák kisebbség jogait csorbította Sólyom?

bastian 2009.09.07. 11:21:50

Még hogy erős és független Szlovákiára van szükségünk. Micsoda egy gazember(nő) ez a Schmidt maca, persze mit várhatunk egy cionista zsidótól....

orient 2009.09.07. 11:27:10

Nem csorbított senki jogait csak értelmesen kell viselkedni. Itt most minden erre megy ki hogy ki mibe tud belekötni. Ilyenkor okosan kell politizálni. Ő ezt nem teszi meg hanem arrogánsan ehhez jogom van stílusban teszi a dolgát. Igen joga van bizonyos dolgokhoz, kérdés hogy bölcs-e megtenni vagy sem. Vagy illik-e? Menjen Komáromba de tényleg tehetett volna egy HIVATALOS gesztust hogy jöjjön a Szlovák államfő is. Ha nem tudott volna akkor mondhatta volna nem rajta múlt. De meg sem próbálta.

Trianon igazságtalan volt nagyon de lássuk be ezen sokat nem lehet változtatni, max egy háborúval ami senkinek sem érdeke, max néhány munkanélküli szélsőségesnek akinek jobb dolga sincs ennél. Le kell zárni a múltat és megpróbálni békében élni a szomszédokkal. Ezzel a szlovák kormánnyal nem könnyű, de tehetnénk mi is többet annál hogy állandóan őket hibáztatjuk.
Legyünk már okosabbak és ne menjünk le az ő szintjükre!

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:28:15

@orient: Éljen Kádár (meg az ő külpolja)! ;)

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.09.07. 11:29:24

Ez a blog akkor lenne igazán hasznos, ha valaki legépelné a beszélgetések szövegét. Hihetetlenül nagy hozzáadott értéket adna.

krampam 2009.09.07. 11:30:11

HÁBORÚT!
na persze előbb HADSEREGET! :)
ez vicc, komolyan... miért lennénk érdekeltek? ez olyan, mintha azt mondaná az elítélt a hóhérnak: "magának erősebbnek és ügyesebbnek kéne lennie, én támogatom! esetleg gyakorolhatna az én nyakamon!"

el kéne felejteni ezt a nagy pacifizmust! nagyon szép dolog, de sajnos ez soha nem jött be hosszú távon. Si vis pacem, para bellum!

Bozdurgán 2009.09.07. 11:33:24

@devadel:

Szlovákia gazdaságáról nem esett szó, az Eu egy gazdasági közösséeg közös szociálpolitika,közös külpolitika,közös népességpolitika, közös hadsereg, közös költségvetés stb nélkül, stabil, és erős belső határokkal.

Amikor egy szövetségről beszélsz az valójában azt jelenti, hogy egy szervezet tagjai vagyunk, egy gazdasági szervezeté.
Ez a szervezet kimondva sem akar beleavatkozni más országok belügyeibe,népességpolitikájába, ill kissebségpolitikájába,ezt az országoknak maguknak kell megoldani.

A helyes példa inkább ez:
Attól hogy a szomszéddal egy piacra járunk krupliért,még nem jelenti azt, hogy elnéző arcal kell végignéznem, hogy megdugja a feleségemet.

orient 2009.09.07. 11:34:09

nem kádároztam. Utálom a komcsikat, a maszopos kormányt a szadeszos kistesójával is. Bár a másik tábort se kedvelem egyáltalán. Én értelmes viselkedésről beszélek. Ha a szlovákok nem tudnak, legalább mi mutassuk meg hogy okosabbak vagyunk picit.

Tudod mint az oviban a hülyegyerekkel lehet összeverekedni, meg kiröhögni és hagyni örjöngeni, majd lenyugszik.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:36:51

@orient: Te nyomod a kádáros külpolt. Ne okoskodj, ha erre valaki felhívja a figyelmet.
Amúgy pont ezen baromság miatt (kádári külpol) tartunk itt. Jó napot kívánok !

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:39:06

Amúgy a magyarok lehetnének kicsit megértőbbek. Igazán odaadhatnánk még pl. Győrt vagy Budapestet. Talán akkor megszeretnének minket...

orient 2009.09.07. 11:39:59

@Admiral William Adama: igazad van, rohanjuk le őket. az jó lesz mindenkinek.

Te vagy az aki az oviban a hülyegyerekkel összeverekszik, ergo, ugyan olyan vagy semmivel sem különb.

Nem a kádár miatt vagyunk itt hanem mert szlovákiának van egy agybeteg kormánya aki minden szarba bele akar kötni, és bele is köt. Kérdés hogy kezeljük.

fügelekvár 2009.09.07. 11:40:11

@orient: Ha a barátodat veri az oviban a hülyegyerek, akkor lehet szó nélkül hagyni, vagy meg lehet próbálni lebeszélni róla, hogy verje, vagy lehet odacsapni neki.
Ha az első variációt választod, akkor a barátod már többé nem a barátod. Ilyen egyszerű.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.09.07. 11:40:56

El kellene hagyni az ilyen leereszkedő, dörleszkedő, lefegyverzően hízelkedő primitív dumákat. Nem haragból, ellenségeskedésből, hanem mert értelmetlen. Mert ellenkezőjét éri el a szándékoltnál és nem utolsó sorban mert EU tagként az ilyen érdekeltség nyilvánvaló. Az unió (amit utálok a jelenlegi formájában, de ez más kérdés) minden egyes tagja axiomatikusan érdekelt minden egyes más tagjának a jólétében. Mire jó akkor ezt, a nyilvánvalót így, a megalázottsággal tüntetve hangoztatni? Mire jó a nyilvánvalóval verni az embernek a mellét? Semmire nem jó, csak az ott éló magyarok – mint közösség – sorsának rontására. Ez a minél jobban dörleszledek, annál jobb lesz nekik szemlélet szervilis, és már sokszor bizonyítottan nem vezet semmi jóra. Elég már! Öntudatos, józan nemzeti politikára van szükség.

krampam 2009.09.07. 11:41:14

@Admiral William Adama:
hát végülis Hatvant is akarták anno...
RABLÓBANDA!

orient 2009.09.07. 11:44:37

Nem azt mondom hogy hagyjuk és nézzünk végig minden szemétséget amit művelnek. De mindennek meg van a módja. Nyelvtörvényt meg kell támadni jogi úton. A kitiltást szintén. Nem azt mondom hogy hagyjuk hogy a barátomat megverje, az msá kérdés. De ha tudom hogy a gyerek agybeteg, akkor ehhez mérten viselkedek. Sszlovákia jelenleg agybetegen viselkedik, ehhez mérten kell kezelni, nem mint egy normális egyedet.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:45:37

@orient: Ezt senki nem mondta -lerohnást-. Viszont más helyettünk nem fog kiállni. Az meg tévedés, hogy csak Fico óta szivatják a magyarokat.

ibanez 2009.09.07. 11:46:32

@devadel: alászállva a te szintedre: ha az említett poszton játszó hátvéd öngóllal kedveskedik a csapatának, ráadásul jó pszichopata módjára minden meccsen többször is próbálkozik, az nem tesz jót a csapatszellemnek.

mindenki másnak: szlovákia vezetése többször sértette már az uniós alapelveket, sőt sólyom "kitiltásával" a tételes jogot is semmibe vette. olyan állam nem lehet szövetségesünk, amelyik túszként kezeli, terrorizája és napról napra, lépésről lépésre egyre erősebben korlátozza olyan állampolgárainak jogait, mely személyek sorsa (történelmi okokból) fontos számunkra. az ilyen szövetség egyszerűen üres, gyerekek. semmit sem ér. az meg ne tévesszen senkit, hogy ilyen-olyan papírokat aláírt mindkét ország. be is kéne tartani a rájuk írt szép rózsaszín passzusokat.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:46:47

@krampam:
Szerintem elég lenne az itt síró "békepártiak" házát odaadni ;)

Bozdurgán 2009.09.07. 11:47:17

@orient:

Vannak dolgok amiken nem kell túllépni.
Alapvetően hibás elgondolás, hogy bele kellene törődnünk abba, hogy őslakos magyarok idegen kissebbségként kénytelen élni a saját hazájukban.
Szerintem az alapszerződések és azok folyományai jól mutatják, hogy mindörökre el kell felejteni a gesztus alapú külpolitikát.
Ha nem mutat fel erőt Magyarország akkor a magyarokat alázzák meg.
Igen is napirenden kell tartani az autonomia, a határrevizió, kérdését.
A kettős állampolgárság meg alap.

orient 2009.09.07. 11:49:34

Nem csak a Fico alatt ment a szivatás. Meciar se volt sokkal jobb. De érdekes Dzurinda bandája egész normális volt és a viszony is velük.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 11:52:05

@orient:
A normális viszony alapja az autonómia.

orient 2009.09.07. 11:53:46

@Bozdurgán: kettős állampolgárság,ok. Alapvető jogaik szintén mint nyelvhasználat, tanulás...és a többi. Határrevizió? Ezzel azért óvatos lennék. Ez már senkinek sem érdeke. Neked sem és az ottni magyaroknak sem. Ezzel elindulna 1 folyamat mint a közelkeleten. Létrejött egy fekély állam (izrael) ami hazavágott mindent ott. De sajnos bele kell törödni hogy ott van ellenkező esetben látod mi a következmény. Állandó haborúk. Ez senkinek sem érdeke, ott sem. Itt ugyan az lenne.

ibanez 2009.09.07. 11:56:50

egyébként a példátlan incidens óta nem jövök rá, hogy sólyom miért nem mert átmenni. érdeklődve várom, hogy mikor és hogyan törlik fel vele legközelebb a hugyos mozivécét.

egyszerű-anya 2009.09.07. 12:02:23

Elképzeltem azokat a kommenteket amit akkor olvashatnánk ha mondjuk az 1956-os ünnepségek idején megjelenne Putyin Úr és koszorúzást rendezne a hős orosz katonák emlékére akik akkor meghaltak......vagy ne legyek ennyire direkt..... emlékezzen csak azokra akik segítettek az 1849-es szabadság harcot leverni.
Örülnénk??!!!....Na persze azok ugye mi vagyunk és mi istenek vagyunk akit nem sértegethetnek:P
Aki politikus ekkorát nem tévedhet!
Az a barom meg, aki ezért az orrbaverésért háborút akar, menjen csak és ölesse meg magát valahol máshol, mert remélem a szomszédban is elég normális ember akad aki ebbe a heccelésbe nem száll be!
.....én nem erre,nem ezért neveltem a fiaim! Mi egy szabad Európában akarunk élni és nem egy bezárt,megvetett kis országban ahol elfelejtették a naptárt előre állítani.
És ennek semmi köze a politikához....... pártokhoz.....és lejáratott, korrupt politikusokhoz!

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 12:03:35

@egyszerű-anya: Ha majd az anyanyelved elveszik a fiadtól ...

ibanez 2009.09.07. 12:16:55

@egyszerű-anya: tényleg egyszerű vagy. :)

fügelekvár 2009.09.07. 12:23:03

@orient: Sajnos Magyarorzág is agybeteg. Ehhez mérten kell viselkedni vele.

Bozdurgán 2009.09.07. 12:32:22

@orient:

Szerintem ha a határrevízió etnikai alapokon szerveződne annak a kisebb feszültség lenne a végeredménye.
A napirenden tartás nem azt jelenti, hogy tankkal nekimegyünk szlovákiának, hanem azt, hogy igen is merünk beszélni arról a mérhetetlen igazságtalanságról ami 100 éve Magyarországgal esett meg.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 12:37:07

@Admiral William Adama: latom, neked is keves volt egy trianon...

mikor veszitek mar eszre, hogy ezzel a veszett rozsomakra hajazo stilussal csak kibasztok a sajat hazatokkal?
aki nem hajlik, az megtorik. aki nem alkuszik, azt kenyszeriteni fogjak.

mi kell, hogy megtanuljatok vegre?

krampam 2009.09.07. 12:41:14

@Bozdurgán:
csakhogy NEM etnikai alapon kellene revideálni!
elsősorban nem az ott élő emberek miatt kell visszaállítani a határokat. az emberek jönnek-mennek, meghalnak... és lényegében tök mindegy, milyen nemzetiségű emberek lakják az országot. lehetnek tótok is. a lényeg, hogy a rend helyreálljon!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 12:43:25

@Bozdurgán: nem hess
ideje vegre megszoknotok, hogy nincs hess...

sem jogod, sem hatalmad, sem lehetoseged a hessre.

krampam 2009.09.07. 12:44:17

@az igazi Sipi: "aki nem alkuszik, azt kenyszeriteni fogjak"

igen??? és kicsodák? csak nem Ti?
márpedig NEM ALKUSZUNK!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 12:51:29

@krampam: akkor meg lesztek torve...

kurva egyszeru ez:-)

es igen, kozvetve en...
mert en fizetem a rendor fizeteset az adombol, en fizetem a kifujt konnygazt, en fizetem a sittet es en fizetem a gumibotot.

en szavazok olyan politikai erore, amelyik vegre nem a valagaval elore megy a jovo iranyaba, mert allandoan hatrapislog. en szavaztam az unios csatlakozasra, amelyik jogharmonizaciora es a szuveren unios tagallamok elismeresere kotelez.

tehat igen, en is:-)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 13:00:49

@az igazi Sipi:
Sipi jogász vagyok. Autonómia lehetséges. Szóval kuss. ;)

krampam 2009.09.07. 13:06:10

@az igazi Sipi:
ismered a mondást: ami nem öl meg, az megerősít!
szóval még közel sincs lejátszva...
de még ha meg is halunk, előbb-utóbb ti is, aztán majd meglátjuk kinek volt igaza! akkor majd sajnálni foglak (ahogy most is).

orient 2009.09.07. 13:19:03

etnikai alapon menne a revízó?

lool.Hogyis hivták szlovák kormánybérencet aki eltaposna minden magyart? Madaric? lool

És a szlovák srácot akivel nemrég találkoztam pozsonyból Mészárosnak hívják egy árva szót nem beszél magyarul és ami még rosszabb NEM IS TUD RÓLA hogy a neve magyar? Szlováknak gondolja magát.

Etnikai alapon beszélnénk a közel keleten akkor izrael nem létezne. Csak vissza kéne engedni az összes menekültet Jordániából,Libanonból,stb,stb. Kb. 10% lenne zsidó izraelben. Etnikai alapon izrael nem létezne. Szlovákból azért több van fent.

ibanez 2009.09.07. 13:27:37

@az igazi Sipi: és te vonulsz a ratyiparádén is. :)

jogunk, erőnk és lehetőségünk is megvan ahhoz, hogy a helyedre rakjunk téged és a hozzád hasonlókat. pártodnak már csak napjai vannak, velük tarthatsz a szemétdombra, oda valók vagytok.

egyszerű-anya 2009.09.07. 13:41:23

@Admiral William Adama:
JA! Meg ha piros hó esik a holdon.......ennyire azért nem vagyok egyszerű,hogy ezeket a sztereotip hülyeségeket megegyem:)Mintha lassan a negyedik generáció nőne ott is fel Trianon óta és jééééé tudnak magyarul!Pedig volt sok tiltás , keverés!
Valami eredetit? alátámasztott , logikus érvet esetleg nem lehetne??.......... Mert olyan egyszerű vagyok, hogy az eddigieket csak olyan papagáj kórban szenvedők ismételgetésének hallom.
Ami tudom persze,hogy sajnos ragályos :(
De legalább lekötitek magatokat.
A globalizációs folyamatok már rég eldöntötték helyettetek a jövőtöket/na meg az enyém is/.....és annak a hátterében állóknak az a jó ha egymást marjátok amíg teljes nem lesz a hatalmuk.
Aztán ha jók lesztek ,talán még az anyanyelvetek is megmarad. A földünk ...mármint ez a golyóbis .... már nem biztos:(Ennyi energia a semmiért:(Siralmas.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 13:52:45

@Admiral William Adama: akkor tudnod kellene, mit jelent az autonomia szo...

az autonomia ugyanis Magyarorszagtol is fuggetlen.


mellesleg hogy kepzelsz el egy felvideki autonomiat? mennyi lenne szlovakia, mennyi az autonomia?

egyebkent azt kussoltasd, aki felett hatalmad van. felettem nincs:-)

ibanez 2009.09.07. 13:53:51

@Admiral William Adama: átrágtam magamat rajta, de ugye ez is több más jogszabályra hivatkozik, és azok (nekem legalábbis) nincsenek meg magyarul. szlovákul meg sajnos nem értek.
mosolyogtató, de sajnos kézzelfogható valóság az a komplexusokról árulkodó passzus, hogy ti. klf. feliratokat szlovákul éppen akkora, vagy nagyobb méretű betűkkel szedve lehet elhelyezni.
szánalmas.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 13:54:45

@ibanez: egyik sincs meg..
lassaabban irjak, hogy megertsd?:-)

nincs jogod, nincs hatalmad es nincs erod hozza, hogy leallits:-)

es nekem nincs partom. egyszeruen ma ebben az orszagnak hivott szarkupacban nincs olyan politikai ero, amire joerzesu ember nyugodt szivvel es jozan esszel raszavazna. ezt mutatta a ep-valasztasok reszveteli aranya is:-)

ibanez 2009.09.07. 13:57:06

@az igazi Sipi: az előbb még szavaztál. döntsd el légyszi...! :)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 13:57:47

@az igazi Sipi:
Okosabb vagy, mint egy ötödikes. Hol írtam, hogy visszacsatolás?
Amúgy szarkupacozzál, jól áll neked ;)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 13:59:26

@ibanez:
Szdsz gyakorlatilag megszűnt. Akkor hova szavazzon? :)

ibanez 2009.09.07. 14:08:06

@Admiral William Adama: nem akarnám szétoffolni a topicot, ezért kézenfekvő módon a közismerten magyarbarát, a "népekbékésegymásmellettélését" kormányon is tevékenyenyen előmozdító szlovák nemzeti pártot javasolnám.
eu=költözhet ahová akar...
jobban járnánk mi is... :)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 14:14:41

@ibanez:
A szokásos buta szdsz-es a srác, aki azt hiszi attól lesz ejróper, mert az szdsz-re szavaz, sőt ettől még intelligens is lesz, sőt művelt. A többi ember itthon meg csak sötét, erőszakos paraszt...
Ki kell röhögni a barmot, aztán ennyi :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 14:35:13

@ibanez: mit irtam feljebb..?
ertesz magyarul, vagy csak hiszel magyarul?

mert mint tudjuk a hit csak tudas nelkul atelt bizonyossag;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 14:37:09

@Admiral William Adama: nyilvan az a paraszt, aki az elni es elni hagyni mellett ervel es nem nezi, hogy valaki szlovak, roman, zsido, cigany..:-)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 14:41:14

@az igazi Sipi:
1.,Nem zsidóztam, cigányoztam stb.
2.,Bár kellett volna neked, mint egy falat kenyér ;)
3., "élni és élni hagyni" - valahol most felsírt egy gyermek, persze mélyliberálisként ne zavarjon az önrendelkezés joga. Az csak akkor jár, ha nem vagy magyar - szóval autonómia és kész :)

krampam 2009.09.07. 14:41:20

@az igazi Sipi:

és mit vigyorogsz folyton? ...mint egy bibsi hülyegyerek.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 14:52:05

@Admiral William Adama: 1. es..? mirol beszelsz?
2. mirol beszelsz?
3. mint jogasz, tudhatod, hogy a jog valamihez azt jelenti, hogy megszerezheted, ha kepes vagy ra es ha kierdemled, nyomos ok nelkul nem lehet elvenni. nem pedig azt, hogy automatice jar, ha utanajarsz, ha nem.

jogod van gyulekezni, de ahhoz el kell menned gyulekezni. jogod van lakast venni, de ahhoz penzt kell szerezned. es igy tovabb.

tehat igen, joguk van az autonomiahoz a ht magyaroknak, de azt nekik kell kiharcolniuk. nem nekunk, mert az o autonomiajuk.

Bozdurgán 2009.09.07. 14:53:42

@az igazi Sipi:

érdemes lenne visszaolvasnod, hogy milyen értelmes párbeszéd folyt mielőtt megjöttél.
Egy érved nincs, az érvrendszered kb egy 10 éves kiskamasz, a szókészleted is.
sajnálom hogy pont ide sikerült betrollkodnod.

krampam 2009.09.07. 14:55:07

@az igazi Sipi:
na, pontosan ezért nem állhatjuk a hozzád hasonlóakat! mert szartok az egészre, elbagatellizáljátok, s mosolyogtok rajta, kívülálló módjára. nektek ez csak ennyi. ha valaki félti és védi a hazáját, az mosolyogtató nektek.

Bozdurgán 2009.09.07. 14:55:41

@az igazi Sipi: mert ők magyarok mi meg magyarok vagyunk? vannak ők a magyarok meg mi a magyarok? vagy hogy? szerind ők kik? hogy nekik kell harcolni nekünk meg nem?
Ők a szlovákok meg a románok meg a szerbek akik magyarul beszéélnek?

krampam 2009.09.07. 14:56:11

...feltéve, ha nem izraelről van szó, persze.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:01:41

@az igazi Sipi:
Neked egyáltalán van érettségid? - csak amit a jogról kifejtettél (persze az autonómia is magas neked, ahogy látom :)-

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:07:22

@Bozdurgán: es?
akkor mi van?

engem nem erdekel, ki hova, minek szuletett, mint mondottam volt.


az identitas nem erdem, nem szegyen, hanem allapot. nem jar erte se tobb, sem kevesebb, ez mindenkinek a maganugye. nem fogok kozosseget erezni azokkal az emberekkel, akiket nem ismerek. elvegre ti sem ereztek kozosseget velem, pedig mi meg egy orszagban is lakunk.

akkor meg megis mirol beszeltek?;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:08:52

@krampam: bizony
nagy lofaszhumbug az egesz ami egy dologra jo:
a csocselet masok gyuloletere buzditani. olyanokera, akit nem is ismernek, nem tudjak, mit esznek, mit isznak, mit szarnak, hogy elnek. cska utalni kell, mert tot, mert roman, mert barmi.

hat en ebbol nem kerek. nekem sem te, sem a jobbik, sem senki nem fogja meghatarozni, kit szeressek es miert, kit utaljak es miert.

ibanez 2009.09.07. 15:09:22

@az igazi Sipi: tényleg ne jogászkodj, nem áll jól! (jog az, amit bíróság előtt kikényszeríthetsz a másik félből.)

és h miket írtál: pl. olyanokat, hogy nincs jóérzésű ember, aki ép ésszel tudna szavazni. ez némi logikával: az az x millió aki az ep választáson egyáltalán szavazni mert, az rosszérzésű és/vagy nem épelméjű.

ez x millió ember lenézése, úgyhogy hess, te troll!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:10:28

@Admiral William Adama: hat egyelore toled a szemelyeskedesen kivul mast nem lehetet olvasni iranyomba, ennek fenyeben meglehetosen erdekes a szamonkeresed az ervek szempontjabol..:-DDD

de lehet nyugodtan cafolni amit irok.
megteheted, jogodban all..
mar ugye ha hajlando vagy megtenni..:-)

mert ha nem, akkor baszhatod a jogodat:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:15:27

@ibanez: latom nem erted..
sem jogod
sem hatalmad
sem erod

nincs meg hozza, hogy engem barhova elhessegess:-)

ott irok es azt irok ami es ahol nekem tetszik. felfogod vegre, vagy leirjam meg parszor?:-)
az egyetlen, amit tehetsz az, hogy lerajzolsz aztan durvan kiradirozol, esetleg osszegyursz, de ezennel veget is ertek a lehetosegeid:-D

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:16:02

@az igazi Sipi:
"mint jogasz, tudhatod, hogy a jog valamihez azt jelenti, hogy megszerezheted, ha kepes vagy ra es ha kierdemled, nyomos ok "
-pl. név viselésének joga: szüleid adják, te egy életen keresztül használod, nem tettél semmit ezért
vagy:
- méltósághoz, jó hírnévhez való jog, te nem csinálsz semmit, mégis megillett, akkor tudsz "élni vele", ha valaki megsérti, alapból van, "ok" sem kell hozzá
stb. stb . ;)

"tehat igen, joguk van az autonomiahoz a ht magyaroknak, de azt nekik kell kiharcolniuk. nem nekunk, mert az o autonomiajuk."
- Régóta "harcolnak" érte. Anyaország - ami mi vagyunk Mo, kötelessége ebben segíteni a külhoni magyarokat -

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:18:44

@Admiral William Adama: mellesleg a nevedet hasznalhatod, de meg is valtoztathatod..
mert ahhoz is jogod van, ugye.

a jo hirnevedhez valo jogodat ha megsertik, akkor jogod van elegtetelt venni. de neked kell megharcolni erte. nem jar automatikusan jovatetel, bocsanatkeres erte.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:21:07

@az igazi Sipi: Sajnos ebben is tévedsz ;) A magyar állam kötelessége, jogszabály alapján is -Mármint a külhoni magyarok érdekeinek védelme, támogatása-

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:21:51

@az igazi Sipi: Ezt látom nem érted, de ingyen órát sajna nem adok ;)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:33:07

Én most itt kiszállok, további jó véleménycsrét. Remélem senkit nem bántottam meg.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:33:28

@Admiral William Adama: ahha
es mik a tamogatas hatarai?

meret ugye azt tudjuk, hogy hatarok nelkul semmi sincs:-)

ugyes jogasztrukk kulonben, csak nalam nem jon be:-D

krampam 2009.09.07. 16:25:27

@az igazi Sipi: "cska utalni kell, mert tot, mert roman, mert barmi."

nem erről van szó.
írtam feljebb, hogy mindegy, milyen nemzetiségű, engem nem zavar. semmi bajom a tótokkal, rácokkal... stb. 1000 évig élt itt mindenféle nép békében. a tótok nyugodtan gyarapodhattak, amíg adott esetben mi harcoltunk a törökkel, stb. a Magyar Királyság az ő hazájuk is.
szóval nem szabad utálni őket. őket is meghülyítette a nagy francia elsötétülés (sajnos minket is).
DE A HAZÁT NEM ADJUK! Itt is, és a megszállt területeken is vissza kell szereznünk.

Bozdurgán 2009.09.08. 08:22:24

@az igazi Sipi:

Azért jó egy néphez tartozni, mert nem kell egyet érteni, de ha atrocitás ér akkor kiállunk azokért is akiketz amúyg nem szeretünk.

Ha valaki megtiltaná hogy használd az anyanyelvedet, hidd el azok is közösséget vállalnának veled, akik amúgy útálnak.

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2009.09.08. 18:15:30

Bocs, ez kicsit OFF, de valami miatt nem tudok üzenetet küldeni a blogírónak, és szerintem érdekel titeket. Szóval van egy nagyon jó magyar kezdeményezés, a lényege, hogy a vásárló ne a bevásárlóközpontokban tévelyegjen és drága külföldi élelmiszert vegyen, miközben a magyar gazdák kiöntik a tejet, és a földön hagyják megrohadni az almát. Részletesen itt:

www.tutihir.hu/gazdasag/1409-egy-oldal-vevknek-es-termelknek.html
süti beállítások módosítása